سعید علیرضایی

 سعید علیرضایی

سعيد عليرضائی استاد گیتار بیس

سعید علیرضایی

بیوگرافی:

سعید علیرضائی استاد گیتار بیس از سن ١٢ سالگی شروع به یادگیری گیتار کرد . از سال ١٣٧٩به نواختن گیتار بیس پرداخته و از آن پس با ارکسترهای مختلف پاپ و راک فعالیت داشته است . وی تاکنون با خواننده مختلف از جمله محمد خاکپور ، مهدی مقدم ، ایلیا منفرد ، فرزاد فرزین ، مجتبی کبیری ، گروه هفت ، مهدی مدرس ، بابک جهانبخش ، مازیار فلاحی و … بعنوان نوازنده و مسعود امامی ، امین حبیبی بعنوان رهبر ارکستر به اجرای برنامه پرداخته است و هم اکنون در ارکستر محسن یگانه مشغول فعالیت می باشد.

نوازندگی و اجرا رنده

سعید علیرضایی فعالیت های هنری اش را از سال ۱۳۷۹ با نواختن ساز های گیتار الکتریک و گیتار بیس آغاز کرد و در سال ۱۳۸۰ با ساز تخصصی ترومپت وارد کنسرواتوار موسیقی شد، اما سعید در نواختن پیانو  نیز تبحر داشت . وی با خواننده هایی چون حسن پیغان ، مسعود خادم ، محمد خاکپور ، مجتبی کبیری ، حمید خندان ، مهران احراری مهدی مقدم و … به عنوان رهبر و سرپرست ارکستر نیز همکاری کرده است.، همچنین در کنار خوانندگانی چون فرزاد فرزین ، بابک جهانبخش ، مهدی مدرس ، مازیار فلاحی و … نیز به روی استیج رفته است.

سعید علیرضایی یکی از نسل اولی های موسیقی پاپ کشورمان است اما وی در سبک مورد علاقه خودش   فیوژن – راک به تدریس مشغول می باشد. وی با استفاده از متدهای آموزشی روز دنیا کماکان در زمینه آموزش گیتار بیس یکی از بهترین اساتید ایران میباشند

سعید علیرضایی نوازنده تنظیم کننده و سرپرست ارکستر

ساز تخصصی: گیتار بیس

سازهای دیگر : گیتار – پیانو – ترومپت

بیوگرافی:

Telegram: @saeidbass
Instagram: saeid_alirezaei
Tel: +989121866130

saeid-alirezaei

سعید علیرضائی استاد گیتار بیس

 

 

نوشته‌های مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *