علامت های فرعی

این ویدیو از مجموعه ویدیو های آموزش تئوری موسیقی است که در مجله آنلاین سازفروش ترجمه و تهیه شده است. اگر تا کنون موفق نشده اید تئوری موسیقی را به خوبی درک کنید و یا دوست دارید اطلاعات خود را در این زمینه گسترش دهید، این مجموعه آموزشی را به شما تقدیم میکنیم.

علامت های اصلی یا Key Signatures بعد از کلید نوشته میشوند. علامت های فرعی یا Accidentals علائم دیگری هستند. این علایم عبارتند از دیز، بمل و بکار. علامت دیز # یعنی نت را نیم پرده بالاتر اجرا کنید. علامت بمل ♭ یعنی نت را نیم پرده پایین تر اجرا کنید و علامت بکار ♮ یعنی نت را دیز یا بمل اجرا نکنید. علامتهای فرعی یا Accidentals در کنار نت نوشته میشوند و فقط تا آخر میزان دارای اعتبار هستند و بعد از آن در صورت نبودن آنها در میزان بعدی باید طبق Key signatures پیش برویم. علامت های فرعی حکم طعم دهند در غذا را دارند و آهنگسازان از آنها برای ایجاد طعم های متنوع در یک قطعه موسیقی استفاده می کنند.

تولید کننده ویدیو علامت های فرعی:

Odd Quartet

ترجمه شده در مجموعه سازفروش

مترجم  و گوینده: بهزاد بیسادی

Today we take a look at how accidentals work and what they look like on sheet music. There are three main types of accidentals in music; the flat, the ?natural, and the sharp sign. But did you know there are other kinds of accidentals

نوشته‌های مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *